Wednesday 9 March 2011

Garapan IDEA teratak kasih bonda

Segala PERBUATAN datang dari MINDA. Minda telah memberi Isyarat pada hati semula dan perliku. idea idea yang keluar akan lagi kemas bila BERBINCANG, dan perbincanagn denga orang yang ada pengalaman dan kemahiran ada satu kejayan pertama sesebuah IDEA. Projek mebaik pulih rumah mak sudah melalui proses proses itu dan hasilnya dari MINDA yang berpengalaman dalam PELAN dan Construction sangat Menakjubkan. Thanks adik Iparku seklai lagi selaku partner yang rapat dalam soal ini..mungkin nanti kita juga akan berpadu tenaga dalam BONDA MANAGEMENT CONSTRUCTION..sapa tahu???

Plan pertama yang dibentangkan adik Ipar


Bila Pelan ini ditunjukan pada aku, serabut dan berbulu mata , hehe ini bukanlah bidang aku dan naik MUAL bila aku memaksa diri menilik sautu persatu portion hinggalah aku terpaksa memintanya present plan tersebut dan barulah aku belajar membaca pelan. barulah aku keutarakan perubahan demi perubahan dan diselangi menginagatkannya BUDGETKU hehe itu sangat penting. Everything biarlah under estimation when interm of budget!!



pelan kedua yang agak detail dan jelas yang dibentangkan adik iparku zamri



dan plan asas Ilustration pelukis pelan ini sangat aku suka namun dalam hati KECUT sebab nampak wallah besar jugak sure banyak BUDGET ni...


Untuk yang terlibat dalam usaha usaha Pelan ini kita akan panggil untuk majlis makan makan kat tempat yang BEST tak main le sekadar kedai mamak atau Vichudda..kita cari buffet dan boleh bawak isteri..anagh inigin bertemu 4 mata dengan mereka dan aman tahu dimasa akan datang kita ada USUL BISNESS  dan kita bakal melibatkan mereka. Will dicuss later date and venue.

Seakan IMPIAN berada didepan mata dan terbanayng bayang SENYUMAN BONDA sampai ke telinga...Senyumalah mak..you deserved to smile sambil bersujud syukur kerana Allah mendengar DOA mu untuk membuka PINTU HATIku untuk MOVE dan ACTION pada sesuatau yang sangat PERLU.


Saat ini  REALLY MISS YOU mak!!!



No comments:

Post a Comment